مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 07:102017-08-26پزشكي

با این ماده معدنی به جنگ افسردگی بروید


پژوهشگران به این نکته اشاره داشته اند که اثرات منیزیم در درمان افسردگی می تواند به اندازه داروهای ضد افسردگی، مانند پروزاک، مفید باشد.

- افسردگی یک اپیدمی جهانی است که پیامدهای فراوانی در پی دارد.

بنابر گزارش ساینس دیلی، بیش از 350 میلیون نفر در سراسر جهان از این بیماری روانی رنج می برند و بسیاری از کسانی که بیماری در آنها تشخیص داده می شود، مصرف داروهای تجویز شده، تراپی و دیگر روش های درمانی را برای مقابله با افسردگی دنبال می کنند.

متاسفانه برخی از این داروها و روش های درمانی چنان پر هزینه و گران هستند که برخی از مبتلایان به افسردگی توان استفاده از آنها را ندارند، اما پژوهشی جدید نشان داده است که مصرف یک مکمل می تواند به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت عصر ایران" به نقل از "ریدرز دایجست"، دیر زمانی است که نقش سودمند منیزیم در سلامت استخوان، سطوح انرژی، و حتی اضطراب ثابت شده است و اکنون به لطف پژوهشی جدید مشخص شده است که این ماده معدنی در مبارزه با افسردگی نیز موثر عمل می کند.

پژوهشگران دانشگاه ورمونت، طی پژوهش خود به بررسی نقش قرص های خوراکی منیزیم که بدون نسخه قابل خریداری هستند و این که چگونه می توانند به طور بالقوه افسردگی خفیف تا متوسط را درمان کنند، پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این ماده معدنی به جنگ افسردگی بروید

با این ماده معدنی به جنگ افسردگی بروید