مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 10:352017-08-26سياسي

امین زاده: به وزارت دادگستری نمی روم


دستیار سابق رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با تکذیب اخباری مبنی بر حضورش در معاونت وزارت دادگستری گفت: با من درباره معاون وزیر دادگستری صحبت نشده است و درحال حاضر فعالیت های علمی ام را دنبال می کنم.

- الهام امین زاده در گفت وگو با ایسنا؛ اخبار شبکه های مجازی مبنی بر معرفی وی به عنوان معاون وزیر دادگستری را تکذیب و اظهار کرد: در برخی موارد گمانه زنی های رسانه ای باعث می شود تا خبری به نظر واقعی برسد؛ اما چنین نیست و در حال حاضر من مشغول فعالیت های علمی ام هستم.

وی تصریح کرد: پیش از این با من برای تصدی وزارت دادگستری صحبت شده بود، اما پس از آن دیگر صحبتی در این باره نشد و در حال حاضر من مشغول فعالیت علمی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و عضو بنیاد ملی نخبگان هستم.

امین زاده در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به ابلاغیه رییس جمهور به وزارت خانه ها برای بهره گیری از زنان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی گفت: این ابلاغیه در بخش های مهمی مثل بخش هواپیمایی و پتروشیمی به اجرا در آمده و در بخش های دیگر هم شاهد اجرایی شدنش هستیم؛ مهم تر از هممه مسائل رعایت شایسته سالاری و توجه به توانایی افراد است که ان شاءالله در همه جا رعایت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: به وزارت دادگستری نمی روم

امین زاده: به وزارت دادگستری نمی روم