مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 10:402017-08-26فرهنگي

طلسمی که بعد از 6 سال شکست/ برگزاری کنسرت سالار عقیلی در مشهد


دوم شهریورماه، سالار عقیلی به همراه گروهش در دهکده شاندیز مشهد روی صحنه رفت.

- روزنامه اعتماد نوشت: سرانجام وعده سالار عقیلی برای اجرا در شهر مشهد عملی شد و این خواننده با اجرایش طلسم شش ساله عدم برگزاری کنسرت در مشهد را شکست.

پنجشنبه شب، دوم شهریورماه، سالار عقیلی به همراه گروهش در دهکده شاندیز مشهد روی صحنه رفت تا مخاطبان مشهدی بعد از شش سال شاهد اجرای زنده یک هنرمند در این شهر باشند؛ آن هم مخاطبانی که تا لحظه آخر از برگزاری چنین کنسرتی مطمئن نبودند.

سالار عقیلی که در یک ماه گذشته به همراه گروه راز و نیاز در شهرهای ارومیه، شیراز، آمل، بیرجند و اصفهان روی صحنه رفته بود تور کنسرت هایش را در تابستان با این اجرا در مشهد به پایان برد تا وعده ای را عملی کند که سه ماه پیش داده بود.

سالار عقیلی که طی هفته های گذشته علاوه بر انتشار آلبوم شب زیبا به آهنگسازی جواد بطحایی برای دومین بار تندیس حافظ را در بخش بهترین تیتراژ سریال و فیلم تلویزیونی و سینمایی از آن خود کرد، آن زمان در مشهد به مخاطبان خراسانی وعده داده بود به زودی در این شهر روی صحنه می رود.

عقیلی در سفرهای انتخاباتی رییس جمهور، به همراه او در جمع حامیان روحانی در ورزشگاه هفتاد هزار نفری مشهد حاضر شد تا با اجرای قطعه وطنم در این ورزشگاه تنها اجرای زنده این سال ها را در مشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسمی که بعد از 6 سال شکست/ برگزاری کنسرت سالار عقیلی در مشهد

طلسمی که بعد از 6 سال شکست/ برگزاری کنسرت سالار عقیلی در مشهد