مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 14:552017-08-26ورزشي

نماینده بندرعباس: ورزش با سیاسی کاری و تعریف و تمجید راه به جایی نمی برد


نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در موضوعات کلان استان دیدگاه نمایندگان هرمزگان مشترک است و امیدوارم با همگرایی مسئولان استان ورزش استان را از این وضعیت نامناسب خارج کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مرادی در نشست با روسای هیئت های ورزشی استان هرمزگان با بیان اینکه با توجه به شناختم از جامعه ورزش امیدوار بودم از این فرصت پیش آمده و حضور مسئولان عالی رتبه استان در چنین جلسه ای استفاده بیشتری می بردیم، اظهار داشت: ای کاش مشکلات و معضلات ورزش استان را لیست کرده و آن را به عنوان سرفصل و مطالبه جامعه ورزش مطرح و به دنبال رفع آن بودیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه لازم است اما ای کاش چنین جلساتی نتیجه و خروجی مناسبی داشته باشد، تصریح کرد: هیئت های ورزشی در صف مقدم اجرای کار و برنامه های ورزشی هستند زیرا هیئت ها بدون چشمداشت در حال فعالیت اند.

این عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه باید ببینیم چه کردیم برای قهرمانان خود و چه امکانات و شرایطی را برای رشدشان فراهم کردیم، اظهار داشت: باید خواهش کنیم از تمامی جامعه ورزش که حرفشان را بزنند و خواسته هایشان را مطالبه کنند و انتقاداتشان را با روی گشاده بپذیریم و این موقع است که می توان ورزش را نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بندرعباس: ورزش با سیاسی کاری و تعریف و تمجید راه به جایی نمی برد

نماینده بندرعباس: ورزش با سیاسی کاری و تعریف و تمجید راه به جایی نمی برد