مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 16:152017-08-26سياسي

توضیح رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی درباره انتخابات روز گذشته این سازمان


رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی نتایج انتخابات را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی برگزاری انتخابات هیئت رییسه و بازرسان مجمع عمومی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی که در روز جمعه (3 شهریورماه) برگزار شد، دکتر منصور جعفری نمین که به عنوان رییس مجمع عمومی انتخاب شد،گفت: این مراسم با حضور بیش از 230 نفر از اعضای مجمع در سالن همایش های صداوسیما با نظم بسیار خوبی برگزار شد.

وی افزود: ابتدا دکتر زالی - رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی- طی سخنرانی به تشریح وضعیت چهار سال گذشته و آینده پیش روی منتخبان اشاره کرد سپس دکتر قربانی - رییس هیأت نظارت- گزارشی از روند نظارت بر انتخابات نظام پزشکی از ابتدا تاکنون ارائه کرد.

در ادامه نیز با حضور هیأت رییسه سنی، مجمع رسمیت یافت و ثبت نام نامزدهای هیأت رییسه مجمع عمومی به صورت کتبی انجام سپس رأی گیری در این خصوص انجام شد.

جعفری نمین ادامه داد: پس از انتخاب اینجانب، دکتر آقازاده، دکتر تدین و دکتر انصاری که هیأت رییسه مجمع این دوره سازمان را تشکیل می دهند، ثبت نام کاندیداهای ریاست کل صورت گرفت که آقایان دکتر حافظی و دکتر فاضل هر کدام 10 دقیقه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در نهایت رأی گیری برای اعضای شورای عالی، رییس کل و بازرسان انجام که نتایج به شرح زیر اعلام می شود: هیأت رییسه مجمع عمومی نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی درباره انتخابات روز گذشته این سازمان

توضیح رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی درباره انتخابات روز گذشته این سازمان