مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1396 ساعت 08:302017-08-28ورزشي

پاسخ رییس فدراسیون کره جنوبی به حمله کی روش


اعتراض سرمربی تیم ملی کشورمان به امکانات اختصاص داده شده به تیم ملی در کره جنوبی باعث شد تا رییس فدراسیون فوتبال این کشور نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از سایت فوتبال کره جنوبی، بعد از اظهارات کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به زمین تمرین نامطلوب که در کره جنوبی در اختیار تیم ایران قرار گرفته و سرمربی پرتغالی وضعیت این زمین را شرم آور توصیف کرده است، برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی واکنش های نسبت به اظهارات کی روش داشتند اما جدی ترین و مهمترین واکنش را سونگ کی یونگ رییس فدراسیون کره جنوبی داشت.

رییس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در مصاحبه ای عنوان کرد که طبق قانون فیفا تیم میزبان می تواند محل مناسب تمرین را 3 روز قبل از مسابقه رسمی به تیم میهمان بدهد.

او همچنین عنوان کرده که ما این زمین را به تیم ایران پیشنهاد دادیم و اینطور نبوده که رسما این زمین را به ایرانی ها اختصاص داده باشیم.

این در حالی است که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در مصاحبه ای که به تازگی با خبرنگاران کره جنوبی داشته به آنها گفته که من نمی گویم زمین تمرینی که به کره جنوبی در تهران دادیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس فدراسیون کره جنوبی به حمله کی روش

پاسخ رییس فدراسیون کره جنوبی به حمله کی روش