مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1396 ساعت 16:552017-08-28فرهنگي

جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور معاونت سینمایی و رییس بنیاد فارابی برگزار شد


یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی با اشاره به جلسه این کمیسیون با معاونت سینمایی و رییس بنیاد فارابی، گفت: در این جلسه نمایندگان گلایه هایی را از عدم تولید فیلم های فاخر سینمایی با معاونت سینمایی مطرح کردند.

- سیدفاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر این کمیسیون، گفت: در این جلسه آقای حیدریان معاونت سینمایی و همچنین رییس بنیاد فارابی حضور داشتند و توضیحاتی را در حوزه سینما، اکران فیلم ها و سالن های سینمایی به نمایندگان ارائه کردند.

وی اظهار کرد: معاونت سینمایی در این جلسه تاکید داشت که نمایندگان مجلس تعامل خوبی با این معاونت دارند و در عین حال با اشاره به مشکلات اهالی سینما و اهل هنر از مجلس خواست در این زمینه معاونت سینمایی را حمایت و همراهی کنند.

ذوالقدر با اشاره به گلایه های اعضای کمیسیون فرهنگی از عدم تولید فیلم های فاخر، گفت: اعضای کمیسیون بر این اعتقادند که فیلم هایی که تولید می شوند متناسب با نیازهای جامعه نیست و باید در حوزه های مختلف در تولید فیلم ها به نیازهای جامعه توجه شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه چون امکان مطرح شدن همه پرسش ها نبود لذا مقرر شد در جلسه دیگری با حضور معاونت سینمایی جمع بندی ها در این زمینه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور معاونت سینمایی و رییس بنیاد فارابی برگزار شد

جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور معاونت سینمایی و رییس بنیاد فارابی برگزار شد