مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1396 ساعت 19:512017-08-28سياسي

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر: واقعه غدیر در 150 شهر بازسازی می شود


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از بازسازی واقعه غدیر برای هشتمین سال متوالی با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین در 150 شهر مختلف کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، سردار حسین ظریف منش عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر با آیت الله ناصر مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر با هدف ترویج غدیر توسط مرحوم آیت الله خزعلی راه اندازی شده است، اظهار کرد: این مجموعه طی سال های نخست به ترویج، تبلیغ و گرامیداشت عید غدیر پرداخته است.

وی اضافه کرد: طی سال های اخیر با توجه به اینکه دشمن در یک حرکت وسیع و همه جانبه فلسفه وجودی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است، برنامه های معرفت افزایی و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با تأکید بر اینکه دشمن در حوزه جنگ نرم تحرک بسیاری دارد، تصریح کرد: در دورانی شبهات در دانشگاه ها مطرح بود اما اکنون در مدارس ابتدایی و منازل با شبهه ها روبه رو هستیم به همین علت به این نتیجه رسیده ایم که باید کارهای فرهنگی را به صورت مطلوب گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر ظرفیت یک روز نمی توان به شیوه مطلوبی به عید غدیر بپردازیم، عنوان کرد: با استفاده از دهه غدیر توانسته ایم طی دوره ای ده روزه در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر: واقعه غدیر در 150 شهر بازسازی می شود

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر: واقعه غدیر در 150 شهر بازسازی می شود