مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1396 ساعت 10:512017-08-29بين الملل

عبدالباری عطوان: ایران جبهه مقاومت را در کرانه باختری تقویت می کند


نویسنده سرشناس جهان عرب گفت، که شاخه نظامی حماس در مرحله پیش رو با کمک ایران آتش مقاومت در کرانه باختری را شعله ور خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روزنامه الکترونیکی رای الیوم در سرمقاله امروز خود به قلم عبدالباری عطوان با عنوان حماس قاطعانه به سوی ایران به عنوان یک متحد راهبردی متمایل شد ، تاکید کرد که حماس با کمک بزرگ ایران با قدرت به کرانه باختری بازمی گردد.

سید یحیی السنوار، رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه در نشستی صریح و 2 ساعته با خبرنگاران به مهم ترین اصول راهبردی جدید حماس پرداخت که بازگشت قدرتمندانه به جبهه مقاومت، تحکیم روابط با ایران و تلاش برای ترمیم روابط با سوریه در راس آن قرار داشت.

از نظر ما مهم‎ترین چیزی که سنوار گفت و ما آن را مستقیم نقل می کنیم، این است که ایران بزرگ ترین حامی مالی و تسلیحاتی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس است ؛ این رهبر حماس همچنین ابراز امیدواری کرد که بحران سوریه بر طرف شده و افق ها برای ترمیم روابط حماس با این کشور در زمان مناسب گشوده شود.

حضور سنوار در ترکیب کادر رهبری حماس از این جهت اهمیت دارد که وی رابطه سازمانی بسیار محکمی با گردان نظامی قسام دارد به گونه ای که پدر معنوی و از مهم ترین بنیانگذاران آن محسوب می شود سنوار همچنین نقش های میدانی بسیار مهمی در حملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالباری عطوان: ایران جبهه مقاومت را در کرانه باختری تقویت می کند

عبدالباری عطوان: ایران جبهه مقاومت را در کرانه باختری تقویت می کند