مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1396 ساعت 20:552017-08-29سياسي

مسئولان دولت امروز با روحیه بالاتری می توانند شروع به کار کنند


بزرگ ترین فرق کابینه یازدهم و دوازدهم از نظر من این است که برخلاف کابینه گذشته با اعضای کابینه دوازدهم بطور مستقیم یا غیرمستقیم در دولت کار کرده ام و آنها را به خوبی می شناسم.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت وگوی تلویزیونی که دقایقی پیش آغاز شده و به صورت زنده از شبکه های اول و خبر سیما و شبکه سراسری رادیو پخش می شود، به مناسبت هفته دولت به ارائه عملکرد و برنامه های دولت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس دولت دوازدهم در گفت و گویی که به صورت زنده از شبکه های اول و خبر سیما و رادیو پخش می شود، همزمان با هفته دولت با مردم سخن گفت.

روحانی در ابتدا سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و در ابتدا تاکید کرد: برای همه مسئولان دولت دوازدهم آرزوی موفقیت می کنم که همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای ملت بزرگ ایران باشیم، ملتی که حماسه 29 اردیبهشت را آفرید.

آن حادثه بزرگ بود که امروز دولت دوازدهم مشروعیت دارد و کار خود را آغاز کرده است از نمایندگان مجلس نیز به دلیل رای اعتماد بسیار بزرگی که به دولت دوازدهم دادند و مسئولان دولت امروز با روحیه بالاتری می توانند شروع به کار کنند.

- بعد از پیروزی در انتخاب رایزنی را با جریان های سیاسی و افراد مختلف برای چیدمان کابینه آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دولت امروز با روحیه بالاتری می توانند شروع به کار کنند

مسئولان دولت امروز با روحیه بالاتری می توانند شروع به کار کنند