مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 ساعت 12:052017-08-30پزشكي

بهترین سن جراحی کاشت حلزون/ هزینه 6میلیون تومانی جراحی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی در کودکان را دو تا شش سالگی عنوان و تاکید کرد که بخش زیادی از هزینه تهیه این حلزون ها بر عهده هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت است.

- در جشن هزارمین عمل موفقیت آمیز کاشت حلزون شنوایی اعلام شد بهترین سن جراحی کاشت حلزون/ هزینه 6میلیون تومانی جراحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی در کودکان را دو تا شش سالگی عنوان و تاکید کرد که بخش زیادی از هزینه تهیه این حلزون ها بر عهده هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحمانی در حاشیه جشن هزارمین عمل موفقیت آمیز کاشت حلزون شنوایی که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، درباره هزینه تهیه و جراحی حلزون های شنوایی گفت: این دستگاه ها اگر به صورت آزاد تهیه شوند 35 میلیون تومان قیمت دارند و ممکن است خانواده های زیادی نتوانند آن را تهیه کنند، به همین دلیل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت بخش زیادی از هزینه تهیه کاشت، جراحی و اقدامات قبل و بعد عمل را می پردازد و هزینه خانواده ها را به شش میلیون تومان کاهش می دهد.

وی همچنین سن مناسب برای کاشت حلزون شنوایی برای کودکان را دو تا شش سالگی اعلام کرد و گفت: قبل و بعد از این بازه سنی انجام جراحی حلزون شنوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سن جراحی کاشت حلزون/ هزینه 6میلیون تومانی جراحی

بهترین سن جراحی کاشت حلزون/ هزینه 6میلیون تومانی جراحی