مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 ساعت 09:312017-08-31اقتصادي

تکمیل نهایی عملیات ساختمانی تونل استقلال در تاجیکستان + تصاویر


مراسم تحویل نهایی عملیات ساختمانی تونل استقلال در تاجیکستان با حضور هیئت ایرانی و مسئولین کمیسیون دولتی تاجیکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، تکمیل نهایی عملیات ساختمانی (مرحله اول) تونل استقلال که شمال تاجیکستان با جنوب این کشور را به هم پیوند می دهد، با حضور مقامات رسمی تاجیک انجام شد.

در این مراسم آهوان اصل مجری این طرح و نماینده وزارت نیروی ایران، رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی در دوشنبه، نمایندگان شرکت سابیر و همچنین عظیم ابراهیم معاون نخست وزیر، خدایار خدایارزاده وزیر حمل و نقل و روسا، معاوانان و نمایندگان تمام نهادهای ذیربط تاجیکستان شرکت کردند.

پس از تکمیل عملیات ساختمانی این پروژه، آهوان اصل مجری تونل استقلال و نماینده وزارت نیرو که ریاست هیئت ایرانی را بر عهده داشت، در گفت وگو با خبرنگار " در دوشنبه نقش تونل استقلال برای مردم تاجیک را حیاتی عنوان کرده و گفت: بعد از سال های فراز و نشیب ساختمان این تونل تکمیل شد و امیدواریم که مرحله بعدی این پروژه که مربوط به عملیات روشنایی و تهویه می باشد با انجام شرایط تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: این شرایط به این صورت است که تفاوت نرخ ارز به پیمانکار ایرانی سابیر بایستی پرداخت شد تا بتواند بدهی خود را به مردم و بازار تاجیکستان و بازار ایران پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل نهایی عملیات ساختمانی تونل استقلال در تاجیکستان + تصاویر

تکمیل نهایی عملیات ساختمانی تونل استقلال در تاجیکستان + تصاویر