مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1396 ساعت 09:052017-09-02سياسي

واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی


وکیل خانواده روح الامینی در واکنش به عذرخواهی سعید مرتضوی گفت: تاکنون هیچ رضایتی صورت نگرفته است و اگر چنین موضوعی باشد حتما در صدور حکم موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وکیل خانواده روح الامینی در گفت وگو با اعتماد ، در پاسخ به این سوال که آیا موکلانش پس از دفاعیات متهم پرونده و عذرخواهی او از خانواده شهدای کهریزک به بخشش سعید مرتضوی هم فکر می کنند، گفت: آقای روح الامینی و خانم دکتر حقیقی به عنوان اولیای دم، تاکنون هیچ رضایتی نداده اند و رضایت ایشان هم بعید به نظر می رسد.

میرمجید طاهری در ادامه تاکید کرد: مضافا اینکه موضوع جرم، جنبه عمومی دارد و حتی به فرض چنین موضوعی (بخشش) نمی تواند رافع جنبه عمومی موضوع شود.

وی یادآور شد: تاکنون نیز هیچ رضایتی صورت نگرفته است و اگر چنین موضوعی باشد حتما در صدور حکم موثر خواهد بود.

میرمجید طاهری در پاسخ به این سوال که چرا بین دو جلسه دادگاه تجدیدنظر یک سال فاصله افتاده است، عنوان کرد: موضوع و دلیل آن را باید از دادگاه تجدیدنظر سوال بفرمایید.

طاهری در ادامه به دو شاکی دیگر حادثه کهریزک اشاره کرد و گفت: پدر مرحوم جوادی فر در اثنای رسیدگی که در دادگاه کیفری استان مورد بررسی قرار گرفته بود، اعلام رضایت کرد و حکم کامرانی، دیگر قربانی حادثه کهریزک هم در دیوان عالی کشور تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی

واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی