مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1396 ساعت 17:552017-09-02بين الملل

ائتلاف آمریکا مانع حرکت کاروان داعش است


حزب الله لبنان اعلام کرد که ائتلاف آمریکا کاروان داعش را در صحرای سوریه محاصره کرده و مانع انتقال آن به دیرالزور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای در خصوص سرنوشت کاروان داعش اعلام کرد که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان مانع ورود این کاروان به استان دیرالزور می شود.

در این بیانیه آمده است، جنگنده های آمریکا اتوبوس های حامل عناصر داعش و خانواده های آن ها را مانع حرکت به سمت استان دیر الزور شده و آن ها را در صحرای سوریه (البادیه السوریه) محاصره کرده است.

حزب الله تأکید کرد که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مرگ حتمی در انتظار عناصر داعش و خانواده های آن خواهد بود و در بین آن ها، زنان حامله نیز وجود دارد.

در این بیانیه تأکید شده است: دولت سوریه و حزب الله به تعهدات خود مبنی بر عبور اتوبوس های عناصر داعش از مناطق تحت سیطره دارتش سوریه بدون ایجاد مزاحمت عمل کرده است و 6 اتوبوس از آن ها همچنان در مناطق تحت کنترل سوریه هستند.

حزب الله با انتقاد از این اقدام ائتلاف آمریکا اعلام کرد که توجیه این ائتلاف که اجازه انتقال تروریست های داعش به استان دیر الزور را نخواهد، با اقدامات آن در تعارض است؛ چرا که آمریکا برای بیش از هزار نفر از تروریست های داعش به ویژه اتباع خارجی کمک کرد که از منطقه تلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکا مانع حرکت کاروان داعش است

ائتلاف آمریکا مانع حرکت کاروان داعش است