مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 11:412017-09-03بين الملل

خبرگزاری روسی تحلیل کرد از تلعفر تا قلمون، دفن طرح خاورمیانه جدید آمریکا


خبرگزاری اسپونتیک روسیه پیروزی های ارتش های لبنان، سوریه و عراق در تلعفر تا ارتفاعات قلمون را مقدمه پیروزی نهایی بر تروریسم و نابود کننده نقشه ترسیم خاورمیانه جدید آمریکا توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل " خبرگزاری اسپونتیک روسیه در یادداشتی با عنوان از تلعفر تا قلمون گورستان نقشه کاندولیزا رایس نوشت: از تحولات کنونی در عرصه سوریه بدون هیچ تردیدی معلوم می شود که ظرف چند ماه آینده آتشی بر جان تروریسم و حامیان و سرمایه گذاران آن خواهد انداخت و شمارش معلکوس برای پایان جنگ آغاز شده است.

در این یادداشت آمده است: دولت سوریه با کمک متحدان خود شامل روسیه، ایران و نیروهای مقاومت حزب الله با پیروزی های میدانی تقریبا کامل خود توانست امید همه آنهایی را سرکوب کند که از قریب به هفت سال پیش به گروه های تروریستی برای سرنگونی نظام دمشق و تجزیه آن به چند کشور کوچک تکیه کرده بودند تا بر اساس آن مابقی طرح خاورمیانه بزرگ را که کاندولیزا رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا در زمان جورج بوش، فرمان حرکتش را داده و رفته، عملی کنند طرحی که به دنبال آن هرج و مرجی بر سر آن بین متحدان این پروژه و ادوات آن به راه افتاد.

تسخیر ارتفاعات عرسال نیاز مهم توطئه گران علیه سوریه بود سوریه با مقاومت خود و متحدانش نه تنها تروریست ها را سرنگون کرد بلکه همه دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری روسی تحلیل کرد از تلعفر تا قلمون، دفن طرح خاورمیانه جدید آمریکا

خبرگزاری روسی تحلیل کرد از تلعفر تا قلمون، دفن طرح خاورمیانه جدید آمریکا