مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 15:202017-09-03حوادث

شهر عصبانی، قاتل عصبانی


اگر قاتل ترمینال جنوب فقط چند دقیقه فرصت تمرکز در فضایی آرام را داشت قطعا حادثه تعاونی 13 ترمینال جنوب اتفاق نمی افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: ترمینال جنوب هفته گذشته شاهد جنایت هولناکی بود؛ جنایتی که به نظر می رسد حاصل یک عصبانت بوده است.

بگذارید ابتدا از زبان متهم ماجرا را بازخوانی کنیم: صبح برای رفتن به سیرجان راهی ترمینال جنوب شده بودم و در ترمینال توسط یکی از عوامل تعاونی شماره 13 به تعاونی هدایت شده و برای ساعت 11:30 به مقصد سیرجان بلیط خریدم اما اتوبوس در ساعت مقرر و حتی ساعتی بعد از زمان اعلام حرکت، راه نیفتاد.

من نیز به متصدی فروش بلیط مراجعه کرده و درخواست بازپس گرفتن پولم را کردم، آنها طفره رفته و گفتند که این کار امکان ندارد.

من با مترو به منزل در نبرد رفتم و از داخل منزل چاقویی برداشته و چاقو را در لباسم مخفی کردم، سپس به ترمینال برگشته و در اوج عصبانیت و خشم ابتدا فردی را زدم که مرا برای خرید بلیط به تعاونی شماره 13 هدایت کرده بود سپس به تعاونی رفته و دو نفر از کارکنان آن را با چاقو زدم.

سوالی که بعد از این ماجرا ذهن ها را به خود مشغول کرد این بود که چرا این فرد بعد از اینکه از ترمینال خارج شده و به خانه رفته، آرام نشده و همچنان از ماجرای بوجود آمده عصبانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر عصبانی، قاتل عصبانی

شهر عصبانی، قاتل عصبانی