مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1396 ساعت 08:252017-09-04ورزشي

رشیدلمیر، سفیر کودکان بهشتی نیشابور در بازی های آسیایی ترکمنستان


امین رشیدلمیر در بازی های آسیایی داخل سالن که در پایان شهریور سال جاری در ترکمنستان برگزار می شود، سفیر کودکان بی سرپرست و معلول بهشت نیشابور خواهد بود؛ - وی به عنوان رییس کمیته کشتی پهلوانی آسیا و سرپرست تیم ملی کشور در این مسابقات حضور دارد.

صدیقه صبریان مدیرعامل مرکز توان بخشی کودکان معلول بهشت نیشابور (هفده شهریور) در نشست خبری که در این مرکز برگزار شد، عنوان کرد: این مرکز در خرداد ماه سال 80 به همت سازمان بهزیستی خراسان رضوی و نیشابور همچنین جمعی از خیرین آغاز به کار کرد و هم اکنون پذیرای بیش از 90 کودک معلول و بی سرپرست است؛ این کودکان به لحاظ معلولیت زندگی نباتی دارند.

وی ادامه داد: قسمت اعظم هزینه های این مرکز توسط مشارکت های مردمی تامین می شود؛ از تمام طیف ها از جمله آشپز و معلم و ورزشکار و نجار و.

اعلام آمادگی برای کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امین رشیدلمیر، پهلوان سال های 1380 و 1387 و دارای مدرک دکتری در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی، در بازی های آسیایی داخل سالن که در پایان شهریور سال جاری در ترکمنستان برگزار می شود، سفیر کودکان بی سرپرست و معلول بهشت نیشابور خواهد بود.

او که به عنوان رییس کمیته کشتی پهلوانی آسیا و سرپرست تیم ملی کشور در این مسابقات حضور دارد؛ در این نشست گفت: یکی از رسالت های اصلی فعالان حوزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدلمیر، سفیر کودکان بهشتی نیشابور در بازی های آسیایی ترکمنستان

رشیدلمیر، سفیر کودکان بهشتی نیشابور در بازی های آسیایی ترکمنستان