مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1396 ساعت 16:552017-09-04سياسي

بنیاد مستضعفان از هتلداری خارج می شود


محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تشریح راهبردهای جدید این نهاد اعلام کرد که بنیاد از هتلداری خارج می شود.

وی همچنین محرومیت زدایی را از مهمترین راهبردهای این نهاد برشمرد و با اشاره موفقیتهای این نهاد در محرومیت زدایی از قلعه گنج در استان کرمان، اعتماد به مردم را رمز این موفقیتها بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعیدی کیا در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از کار اقتصادی در بنیاد، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بنیاد است و اکنون تمرکز بنیاد بر محرومیت زدایی، سلامت، آموزش و امور فرهنگ عمومی است.

او در این گفت وگو در باره اقدامات مختلف بنیاد در زمینه های واگذاری اراضی، همکاری با دولت، ساخت آزادراه شمال، محرومیت زدایی، کمک به آموزش و پرورش، خانه سازی برای معلولان، کمک به خانواده های دارای چندقلو ، ساخت بیمارستان، وضعیت کاخ سعد آباد و نیاوران، ساخت ترمینال سلام و دیگر حوزه های فعالیت بنیاد سخن گفته است.

مشروح گفت وگوی خبرنگاران ایرنا با رییس بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی را در حوزه های مختلف پیش رو دارید:* راهبردهای جدید بنیاد چیست؟سعیدی کیا: هدف از کار اقتصادی در بنیاد، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بنیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان از هتلداری خارج می شود

بنیاد مستضعفان از هتلداری خارج می شود