مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1396 ساعت 12:502017-09-05حوادث

رییس پلیس تهران: آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد


رییس پلیس تهران با تشریح طرح پلیس برای برخورد با ارذل و اوباش گفت: در این طرح آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رحیمی، در یک برنامه تلویزیونی برخورد با باندهای مختلف فساد و تکدی گری را از وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: نخستین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در نقاط مختلف تهران اجرا شد و در این عملیات 23 پارک، 70 قهوه خانه و 11 باشگاه بدنسازی از سوی نیروی انتظامی پاکسازی شد.

وی با اشاره به نقش واحدهای صنفی در نظارت بر این اماکن افزود: مسئولان صنفی باید پاسخگوی حوادثی که در چنین مکان هایی اتفاق می افتد باشند.

در صورتی که در این واحدها تخلفی صورت بگیرد، بسته خواهند شد زیرا پیش از این در مورد تخلفاتشان تذکر گرفته بودند و شکایت مردمی داشتند.

وی با تشریح جزییات طرح پلیس تهران برای برخورد با ازاذل و اوباش اظهار کرد: در این طرح بسیاری از افراد باسابقه دستگیر شدند.

با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، برنامه هایی برای انضباط اجتماعی در نظر داریم که این فقط بخشی از طرح مذکور است و طی آن 213 نفر بازداشت شدند.

سردار رحیمی در ادامه عنوان کرد: تمام آلودگی ها و ناهنجاری ها را شناسایی و با معتادان و فروشندگان مواد مخدر هم برخورد می کنیم و در این زمینه به شکلی پیش می رویم که عملیات ما برای مردم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس تهران: آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد

رییس پلیس تهران: آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد