مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1396 ساعت 12:552017-09-05سياسي

حضور سفیر ایران در اسلوونی در دوازدهمین اجلاس مجمع راهبردی بلِد


دوازدهمین دوره از اجلاس سالیانه مجمع راهبردی بلِد (BSF) به عنوان یک همایش پیشرو در منطقه مرکز و جنوب شرق اروپا، بعد از ظهر دوشنبه 13 شهریور 1396 با شعار «حقیقتی نو» آغاز به کار کرد.

- دوازدهمین دوره از اجلاس سالیانه مجمع راهبردی بلِد (BSF) به عنوان یک همایش پیشرو در منطقه مرکز و جنوب شرق اروپا، بعد از ظهر دوشنبه 13 شهریور 1396 با شعار حقیقتی نو آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجلاس امسال با حضور بیش از 1000 شرکت کننده شامل سران کشورها و دولت ها، وزراء، دیپلمات ها، نمایندگان پارلمان، مسئولین سازمانهای منطقه ای و بین المللی و نمایندگان حوزه کسب و کار و کارشناسان بیش از 70 کشور جهان به مدت دو روز در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاحیه این اجلاس، بروت پاخور رییس جمهوری، میرو سرار نخست وزیر و کارل اریاوتس وزیر امور خارجه اسلوونی سخنرانی کردند.

هر سه مقام اسلوونیایی ضمن اشاره به چالش های پیش روی جهان در حال تغییر از جمله تغییرات اقلیمی و تهدیدات امنیتی، آینده اتحادیه اروپایی و نیز لزوم همگرایی، بر اهمیت احترام و اجرای حکم دادگاه بین المللی داوری مرزی بین اسلوونی و کرواسی تأکید کردند.

اولین پنل این اجلاس، پنل سران بود که با حضور آنا برنابیچ نخست وزیر صربستان، آنخل گوریا دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، فرانس تیمرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفیر ایران در اسلوونی در دوازدهمین اجلاس مجمع راهبردی بلِد

حضور سفیر ایران در اسلوونی در دوازدهمین اجلاس مجمع راهبردی بلِد