مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1396 ساعت 14:252017-09-05سياسي

سکان وزارت علوم به علوم انسانی می رسد؟


درحالی که نزدیک به دوهفته دیگر سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد و دانشگاه های کشور بار دیگر شاهد حضور میلیون ها دانشجو خواهند بود همچنان تکلیف سکان دار آموزش عالی کشور هنوز مشخص نیست و این حوزه مهم کشور همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآخرین نیوز، با توجه به نزدیک شدن به موسم شروع سال تحصیلی جدید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور شنیده ها حاکی از آن است که دولت تلاش دارد در روزهای پیش رو بعد از پایان تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی گزینه مد نظر خود برای تصدی وزارت علوم اقدام نمایید از این رو ، گمانه زنی درباره گزینه های نهایی برای معرفی به مجلس شدت گرفته است.

نکته مهم در این میان تمرکز دولت برای انتخاب وزیر علوم از میان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور عمدتا با گرایش علوم انسانی است با توجه به اینکه در سالهای بعد از انقلاب سکان این وزارت خانه در دست اساتید مهندسی و پزشکی بوده است این تمایل رییس جمهور در انتخاب وزیر از حوزه علوم انسانی را باید به فال نیک گرفت .

البته گرایش تحصیلی دکتر روحانی یعنی حقوق را در این انتخاب نباید نادیده گرفت.

در روزهای اخیر نام چندین نفر بعنوان گزینه نهایی مطرح شده است اما پیگیریهای خبرنگار آخرین نیوز نشان می دهد از میان هاشمی ، دهقانی فیروزآبادی ، امین زاده ، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکان وزارت علوم به علوم انسانی می رسد؟

سکان وزارت علوم به علوم انسانی می رسد؟