مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 ساعت 11:252017-09-06بين الملل

دعوا بر سر میراث نویسنده برنده نوبل


وارثان «جان اشتاین بک» به خاطر اختلاف بر سر میراث او راهی دادگاه شدند و رأی به نفع دخترخوانده این نویسنده سرشناس آمریکایی صادر شد.

- وارثان جان اشتاین بک به خاطر اختلاف بر سر میراث او راهی دادگاه شدند و رأی به نفع دخترخوانده این نویسنده سرشناس آمریکایی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت سه سال از به جریان افتادن پرونده میراث جان اشتاین بک ، قاضی لس آنجلسی عروس این نویسنده را به پرداخت بیش از 13 میلیون دلار به دخترخوانده اشتاین بک محکوم کرد.

ویورلی اسکات کافاگا دختر همسر سوم اشتاین بک در سال 2014 شکواییه ای را به دادگاه برد و مدعی شد پس از مرگ مادرش، او باید مسئول اداره کارهای مربوط به آثار پدرخوانده اش و اقتباس سینمایی دو کتاب شرق بهشت و خوشه های خشم باشد، اما توماس اشتاین بک و همسرش گیل نایت اشتاین بک این امکان را از او گرفته اند و اجازه نمی دهند او به منظور اقتباس فیلم های پدرخوانده اش با کمپانی های فیلمسازی وارد مذاکره شود.

توماس سال گذشته فوت کرد و همسرش گیل مسئولیت اداره آثار مربوط به نویسنده شرق بهشت و خوشه های خشم را بر عهده گرفت.

با این حال، طبق آخرین رأی دادگاه که به نغع کافاگا صادر شد، عروس این رمان نویس برنده نوبل باید 13 میلیون و 150 هزار دلار بابت خسارت و غرامت به دخترخوانده او پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا بر سر میراث نویسنده برنده نوبل

دعوا بر سر میراث نویسنده برنده نوبل