مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 ساعت 14:112017-09-06سياسي

یادداشت/علیرضا قربانی شام عزای حامیان تروریسم در صبح آزادی عروس فرات


فردای پیروزی بر تروریسم، سالروز تولد خاورمیانه جدید خواهد بود؛ البته خاورمیانه ای که با آرزوی به تاریخ پیوسته برنارد لوییس تفاوتی ماهوی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب "، علیرضا قربانی در یادداشتی به آخرین تحولات منطقه پرداخت و تاکید کرد: فردای پیروزی بر تروریسم، سالروز تولد خاورمیانه جدید خواهد بود؛ البته خاورمیانه ای که با آرزوی به تاریخ پیوسته برنارد لوییس در نشست سال 1979 اعضای بیلدربرگ در اتریش برای تجزیه کشورهای منطقه ازجمله ایران و نیز با طرح خاورمیانه جدید کاندولیزا رایس که در ماه جون سال 2005 در تل آویو آن را مطرح ساخت، تفاوتی ماهوی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن کامل این یادداشت بدین شرح است: با عنوان بهار سال 94، پس از آنکه استان ادلب با پیشروی سریع تروریست های مورد حمایت ترکیه به اشغال درآمد، ائتلاف حامیان تروریست ها شامل ترکیه، عربستان سعودی و قطر، با حمایت های آشکار و نهان آمریکا و اسراییل و دیگر هم پیمانان غربی خواب ایجاد پایتخت سوریه منهای اسد در حلب را می دیدند.

همان زمان بود که با سقوط شهر باستانی تدمر ، پیشروی داعش به سمت پایتخت سوریه این سؤال را میان تحلیلگران مطرح کرده بود که چه زمانی نوبت دمشق خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/علیرضا قربانی شام عزای حامیان تروریسم در صبح آزادی عروس فرات

یادداشت/علیرضا قربانی شام عزای حامیان تروریسم در صبح آزادی عروس فرات