مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1396 ساعت 14:202017-09-07اقتصادي

توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه انرژی با جدیت پیگیری می شود


دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی گفت: بررسی اقدامات گذشته ستادها و تهیه برنامه عملیاتی پرشتاب، در دستور کار ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی قرار دارد تا زمینه سازی برای رشد کمی و کیفی منابع و ابزارهای موجود در ستاد جدید به سرعت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس وطنخواه مقدم درباره اقدامات این ستاد تازه تأسیس اظهار کرد: معاونت علمی در دولت دوازدهم برای افزایش اثربخشی و کارایی اقدامات و همچنین پاسخ به مطالبات مردمی از دولت، تصمیم به ایجاد تغییراتی در ساختار سازمانی و بخش های مختلف خود گرفته است تا به اهداف خود نزدیک تر شود.

وطنخواه مقدم با اشاره به اینکه یکی از این تغییرات ادغام سه ستاد نفت، گاز و ذغال سنگ، انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی انرژی و محیط زیست است، گفت: حوزه انرژی یکی از بخش هایی است که در معاونت علمی برای آن ستادهای مختلفی ایجاد شده بود که همگی در یک زنجیره واحدی به نام انرژی فعال بودند.

بخش هایی از کارهای این ستادها با یکدیگر همپوشانی داشت و از سوی دیگر موضوعاتی از حوزه انرژی مانند برق و نیرو هم در داخل ساختار سازمانی ستادهای قبلی معاونت وجود نداشت.

بنابراین به منظور جلوگیری از موازی کاری، افزایش چالاکی و فعال کردن زمینه های غیرفعال، ستاد جدید تشکیل شد تا تمام مباحث مربوط به حوزه انرژی توسط این ستاد پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه انرژی با جدیت پیگیری می شود

توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه انرژی با جدیت پیگیری می شود