مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1396 ساعت 20:402017-09-07ورزشي

بهانه های واهی برای ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه می آورند


عضو کمیته حقوق شهروندی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اینکه برای ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها بهانه های واهی آورده می شود، انتقاد کرد.

- فاطمه سعیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت عدم اجازه به زنان ایرانی برای حضور در ورزشگاه ها را قانونی ندانست و گفت: همواره در قوانین کشور ما از برابری حقوق زن و مرد گفته شده است و ممنوعیت ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه ها بر خلاف منشور حقوق شهروندی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان فراکسیون زنان نسبت به عدم حضور زنان در ورزشگاه ها اعتراض دارند و این در حالیست که بانوان سایر کشورهای رقیب ایران می توانند به راحتی و بدون رعایت حتی حجاب اسلامی در استادیوم یکصد هزارنفری آزادی حضور پیدا کنند.

وی علت ممنوعیت حضور زنان را بهانه های واهی دانست و گفت: اگر این ممنوعیت برای رعایت شأن بانوان و امنیت بانوان در نظر گرفته شده است، باید فضای ورزشگاه ها را اصلاح کرد نه اینکه بانوان را از حضور در استادیوم ها منع کرد.

عضو کمیته حقوق شهروندی کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: نباید به خاطر رفتار ناهنجار و فحاشی چند تماشاگر، بانوان را حذف کرد بلکه این افراد را باید از حضور در ورزشگاه ها محروم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه های واهی برای ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه می آورند

بهانه های واهی برای ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه می آورند