مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1396 ساعت 15:502017-09-10اقتصادي

بومی سازی ساخت خودروهای هیبریدی توسط داتیس خودرو


موسس اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران از آمادگی داتیس خودرو برای توسعه حمل و نقل پاک بر پایه خودروهای سبز در شهرهای بزرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، میلاد علینقی مدیرعامل داتیس خودرو" که پیش از این با ایجاد اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران، گام های بزرگی را برای ترغیب مردم به استفاده از خودروهای پاک و هیبریدی برداشته است، گفت: استفاده از خودروهای هیبریدی در حمل و نقل عمومی به ویژه در ناوگان تاکسیرانی یکی از راهکارهای غلبه بر آلودگی هوا در کلانشهرهاست.

با این حال تا پیش از این زیر ساخت های لازم برای به کارگیری خودروهای هیبریدی در ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم نبود و رانندگان تاکسی و مسئولان بانگرانی از آینده خدمات پس از فروش این خودروها تمایل چندانی به استفاده از هیبریدی ها نداشتند.

وی افزود: در این بین داتیس خودرو برای حمایت از توسعه حمل و نقل پاک در تهران و دیگر شهرهای بزرگ اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی را در تهران راه اندازی کرد و با توجه به استقبال خوب دارندگان این خودروها به زودی شعبات دیگری را نیز در مراکز استان ها افتتاح می کند.

علینقی بیان کرد: ایجاد مرکزی تخصصی برای خدمات دهی به خودروهای هیبریدی نگاه مردم و مسئولان را به این دسته از خودروها تغییر داده و اقبال ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی ساخت خودروهای هیبریدی توسط داتیس خودرو

بومی سازی ساخت خودروهای هیبریدی توسط داتیس خودرو