مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1396 ساعت 04:512017-09-11سياسي

خود را برای بالای دار آماده کن


نگاهی به چند سخن و موضع امام راحل در دوران نهضت و سال انقلاب نشان می دهد که آن برپا دارنده انقلابی جهانی، دعبل وار همواره چوبه دار را بر دوش داشت.

- از روزی که امام(ره) در شانزده سالگی تفنگ به دست گرفتند و به مقابله با اشرار پرداختند تا روزی که یاران امام وصیت نامه اش را گشودند و پای سخنان حماسی ایشان نشستند، شعله های مقدس روحیه انقلابی در او هرگز خاموش نشد.

نگاهی به چند سخن و موضع امام راحل در دوران نهضت و سال انقلاب نشان می دهد که آن برپا دارنده انقلابی جهانی، دعبل وار همواره چوبه دار را بر دوش داشت و چون اجداد طاهرینش شهادت را افتخار و مقابله با ستم را تکلیف شرعی و انقلابی خود می دانست.

از همین امروز شروع کنیم مرحوم حاج سید احمد خمینی می گوید: هنگامی که امام را از زندان به خانه محصوری در تهران منتقل کردند، من به اتفاق برادرم به تهران آمده و خدمت امام رسیدیم.

شهید حاج آقا مصطفی در اولین برخورد سؤال کردند که حالا تکلیف چیست؟ امام فرمودند: ما باید از همین امروز شروع کنیم که مردم دلسرد نشوند و فکر نکنند که قضیه تمام شده است.

1 باید مقاومت کنید آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی نیز می گوید: قبل از انقلاب نامه ای خدمت حضرت امام نوشتم که جواب آن نامه هم اکنون موجود است که وضع آن زمان خود را به امام تشریح کرده بودم که چه مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را برای بالای دار آماده کن

خود را برای بالای دار آماده کن