مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1396 ساعت 05:062017-09-11بين الملل

یادداشت/ اصغر زارعی چراغ سبز آمریکا به نسل کشی میانمار


اینکه دولت آمریکا در برابر کشتار بیش از 4 هزار انسان بی گناه و آواره شدن 300 هزار نفر مسلمان بی پناه، خم به ابرو نمی آورد، از زد و بندهای پشت پرده کاخ سفید با مقامات میانمار در راستای تحقق استراتژی و اهداف آنان در منطقه شرق آسیا حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از اصغر زارعی نوشت: نسل کشی مسلمانان میانمار با چراغ سبز آمریکا و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در حالی به وقوع پیوسته که مواضع اخیر واشنگتن در قبال کشتار مسلمانان روهینگیا، یک بار دیگر از چهره فریبکارانه کاخ سفید پرده برداشته است.

طی روزهای گذشته، تقریباً همه کشورهای دنیا علیه جنایات بوداییان افراطی موضع گیری کرده اند، ولی سیاستمداران آمریکایی نه تنها اقدام در خوری در جلوگیری از فجایع میانمار اتخاذ نکرده اند بلکه دولت این کشور طرحی را برای ارائه به کنگره تدارک دیده که هدف از آن، تقویت همکاری های نظامی میان آمریکا و میانمار است.

اینکه دولت آمریکا با کوچک ترین بهانه ای مانند زندانی شدن پیاده نظام سیاسی رسانه ای خود در کشورهای مختلف، سینه چاک می کند و دولت ها را به بهانه محاکمه آن ها مورد مواخذه و تهدید قرار می دهد، اما در برابر کشتار بیش از 4 هزار انسان بی گناه و آواره شدن 300 هزار نفر مسلمان بی پناه، خم به ابرو نمی آورد، از زد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ اصغر زارعی چراغ سبز آمریکا به نسل کشی میانمار

یادداشت/ اصغر زارعی چراغ سبز آمریکا به نسل کشی میانمار