مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1396 ساعت 11:062017-09-11فرهنگي

آلبوم ماه تابان به یاد جلیل شهناز منتشر می شود


آلبوم ماه تابان به آهنگسازی علی خشتی نژاد، خوانندگی محمدسعید شاهری و تنظیم محمد وکیلی با دربرگیری قطعه ای از جلیل شهناز به یاد این هنرمند منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در این اثر که هفته آینده از طریق نشر جوان در بازار موسیقی منتشر می شود، تصانیفی بر اساس اشعاری از مولانا ، حسین منزوی و غلام عباس خشتی نژاد در دستگاه همایون، نوا ، بیات اصفهان و بیات ترک به چشم می خورد.

علی خشتی نژاد آهنگساز این اثر درخصوص شکل گیری آلبوم ماه تابان گفت: اولین جرقه های این کار در همکاری با موسسه سروش مولانا زده شد به طوری که سه تصنیف بر اساس اشعار مولانا ساختم و به همراه محمد سعید شاهری در مراسم سالروز حضرت مولانا اجرا کردیم به دنبال آن تصانیف دیگر این اثر بر روی اشعاری از حسین منزوی و پدرم ساختم و در نهایت با چندین تکنوازی در قالب یک آلبوم با عنوان ماه تابان به خوانندگی آقای شاهری شکل گرفت.

وی ادامه داد: یکی از قطعات این آلبوم بر اساس پیش درآمدی از استاد جلیل شهناز و با تقدیم به ایشان ساخته شده که تصمیم گرفتیم اثرمان را به یاد ایشان در بازار موسیقی منتشر کنیم.

این آهنگساز در خاتمه با اشاره به سازبندی این آلبوم افزود: در این اثر سعی کردیم در کنار توجه به توانمندیها و ظرفیت سازهای ایرانی به ساختار ارکستر گلها نیز توجه ای داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم ماه تابان به یاد جلیل شهناز منتشر می شود

آلبوم ماه تابان به یاد جلیل شهناز منتشر می شود