مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 09:352017-09-12اقتصادي

بازار لوازم التحریر در قبضه طرح های بیگانه


این روزها با نزدیک شدن بازگشایی مدارس تب خرید لوازم التحریر هم بالا گرفته و دانش آموزان مشتاق تر از همیشه برای خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار می شتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجود لوازم التحریرهایی با طرح های ایرانی اسلامی نقشی موثر در ترویج فرهنگ دینی در بین دانش آموزان دارد بنابراین باید لوازم التحریرهایی که بین دانش آموزان ما توزیع می شود در بردارنده مفاهیم و قالب های ایرانی و اسلامی باشد.

متاسفانه بازار و مغازه های لوازم التحریر بیانگر این است که این موضوع کاملا عکس است به طوری که طرح های داخلی بسیار کم رنگ و طرح های بیگانه به فراوانی در مغازه ها یافت می شود .

صارمی راد یکی از نوشت افزار فروشی های بجنوردی در گفت و گو با ایسنا، گفت: طرح و رنگ روی جلد لوازم التحریرهایی همچون دفتر، مداد رنگی، جامدادی و .

موجب می شود تا دانش آموزان آن را انتخاب کنند .

وی با اشاره به اینکه بیشتر دانش آموزان ترجیح می دهند تا لوازم التحریرهای خارجی را خریداری کنند، افزود: در حقیقت لوازم التحریر ایرانی به لحاظ ترکیب رنگ و تصاویری که استفاده می شود از جذابیت کمتری برخوردار است در نتیجه بیشتر دانش آموزان ترجیح می دهند لوازم التحریر خارجی استفاده کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار لوازم التحریر در قبضه طرح های بیگانه

بازار لوازم التحریر در قبضه طرح های بیگانه