مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 10:552017-09-12سياسي

118 روز نوفل لو شاتو؛ از سانسور رها می شود؟


دستور سید حسن خمینی به موسسه نشر آثار امام برای توافق با ناشر جلد سوم خاطرات ابراهیم یزدی می تواند امکان مواجهه با روایت متفاوتی با تبلیغات رسمی درباره 118 روز نوفل لوشاتو را فراهم سازد.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- مدیر انتشارات کویر که خاطرات دکتر ابراهیم یزدی را منتشر می کند از دستور سید حسن خمینی برای حل مشکل انتشار جلد سوم خبر داده و گفته است با دستور ایشان قرار است جلسنه ای با مسوولان تنظیم و نشر آثار امام خمینی برگزار شود تا موضوع با مشارکت و همدلی و به صورت دوستانه حل شود.

این خبر را محمد جواد مظفر اواخر هفته قبل در اختیار روزنامه شرق قرار داد و هر چند نمی دانیم این نشست برگزار شده یا نه اما از اصل موضوع به دلایلی که خواهد آمد باید استقبال کرد و می توان چشم انتظار انتشار جلد سوم خاطرات سیاست مدار کهنه کار بود که به تازگی چشم از جهان فروبسته است.

این در حالی است که در یادداشتی از او در شماره جدید اندیشه پویا که طبعا تحریر آن قبل از توافق اخیر بوده آمده است: دریغ و صد دریغ که جلد سوم این اثر با عنوان 118 روز در نوفل لوشاتو بیش از یک سال است که در یند سانسور غیر منطقی دفتر نشر آثار امام گرفتار است و او آرزوی دیدن این جلد سوم و مجلدات بعدی را با خود بُرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 روز نوفل لو شاتو؛ از سانسور رها می شود؟

118 روز نوفل لو شاتو؛ از سانسور رها می شود؟