مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 11:452017-09-12سياسي

118 روز نوفل لوشاتو؛ از سانسور رها می شود؟


دستور سیدحسن خمینی به موسسه نشر آثار امام برای توافق با ناشر جلد سوم خاطرات ابراهیم یزدی می تواند امکان مواجهه با روایت متفاوتی با تبلیغات رسمی درباره 118 روز نوفل لوشاتو را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: مدیر انتشارات کویر که خاطرات دکتر ابراهیم یزدی را منتشر می کند، از دستور سیدحسن خمینی برای حل مشکل انتشار جلد سوم خبر داده و گفته است: با دستور ایشان قرار است جلسه ای با مسئولان تنظیم و نشر آثار امام خمینی برگزار شود تا موضوع با مشارکت و همدلی و به صورت دوستانه حل شود.

این خبر را محمدجواد مظفر اواخر هفته قبل در اختیار روزنامه شرق قرار داد و هر چند نمی دانیم این نشست برگزار شده یا نه اما از اصل موضوع به دلایلی که خواهد آمد باید استقبال کرد و می توان چشم انتظار انتشار جلد سوم خاطرات سیاستمدار کهنه کار بود که به تازگی چشم از جهان فروبسته است.

این در حالی است که در یادداشتی از محمدجواد مظفر در شماره جدید اندیشه پویا که طبعا تحریر آن قبل از توافق اخیر بوده، آمده است: دریغ و صد دریغ که جلد سوم این اثر با عنوان 118 روز در نوفل لوشاتو بیش از یک سال است که در بند سانسور غیر منطقی دفتر نشر آثار امام گرفتار است و او آرزوی دیدن این جلد سوم و مجلدات بعدی را با خود بُرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 روز نوفل لوشاتو؛ از سانسور رها می شود؟

118 روز نوفل لوشاتو؛ از سانسور رها می شود؟