مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 19:352017-09-12ورزشي

برتری پرسپولیس 10نفره مقابل الاهلی در نیمه نخست


تیم فوتبال الاهلی عربستان در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ابوضبی میزبان پرسپولیس ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:45 در ابوظبی به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه 4 گلزنی کرد.

دقیقه 37: با اشتباه مدافعان پرسپولیس تایسیر جاسم پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست دروزاه بیرانوند را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 19: علی عیلپور باز هم از سمت راست حرکت کرد و با عبور از یک مدافع، ضربه ای را با پای راست به سمت دروازه زد اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 17: اینبار علی علیپور حرکتی را از سمت راست انجام داد و درحالی ک مهدی طارمی در فرصت بسیار مناسبی بود اما پاس علیپور به طارمی نرسید و با دخالت مدافع حریف به بیورن رفت.

دقیقه 16: مهدی طارمی در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری پرسپولیس 10نفره مقابل الاهلی در نیمه نخست

برتری پرسپولیس 10نفره مقابل الاهلی در نیمه نخست