مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1396 ساعت 20:402017-09-12ورزشي

بازگشت رویایی با تعویض های برانکو/ تاریخ سازی پرسپولیس در آسیا


تیم فوتبال الاهلی عربستان در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ابوضبی میزبان پرسپولیس ایران بود که این دیدار با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:45 در ابوظبی به مصاف هم رفته اند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک پرسپولیس ایران به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه 4 و گادوین منشا در دقیقه 81 گلزنی کردند و گل الاهلی را نیز صالح الامری در دقیقه 51 به ثمر رساند.

دقیقه81: در پی یک فعل و انفعال، توپ روی خط دروازه به دست مدافع الاهلی خورد و داور مسابقه علاوه بر اخراج این بازیکن نقطه پنالتی را نشان داد و در ادامه منشا پشت توپ قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 72:پشت محوطه جریمه پرسپولیس یاران الاهلی صاحب توپ شدند و در ادامه صالح الامری را صاحب توپ کردند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: توپ ربایی خوب مهدی طارمی درون محوطه جریمه حریف، با عث شد در ادامه توپ به احمدزاده برسد اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رویایی با تعویض های برانکو/ تاریخ سازی پرسپولیس در آسیا

بازگشت رویایی با تعویض های برانکو/ تاریخ سازی پرسپولیس در آسیا