مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 07:002017-09-13سياسي

محسن هاشمی: درباره واگذاری املاک حرف هایی دارم


ماجرای واگذاری املاک شهرداری که به املاک نجومی مشهور شد، بی اغراق مهم ترین و حاشیه سازترین رویداد دوران فعالیت شورای چهارم شهر تهران بود.

بااین حال اعضای آن دوره شورا تمایلی به ورود جدی به این پرونده از خود نشان ندادند اما روز گذشته رییس و تعدادی از اعضای شورای جدید شهر تهران در هفتمین جلسه رسمی خود دراین باره به صورت رسمی صحبت کردند و نشان دادند قصدشان بررسی جدی این پرونده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، حدود یک سال از بازشدن پرونده واگذاری املاک شهرداری تهران با تخفیف و تقسیط خاص و با دستور شهردار سابق تهران می گذرد؛ پرونده با وجود برخی اعلامات مراجع قضایی مراحل تکمیل را می گذراند و قوه قضایی هنوز اعلام قطعی در مورد این پرونده نداشته است.

حالا هم محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران که بسیاری از مجوزها با امضای اوست، دیگر در شهرداری تهران مسئولیتی ندارد و نه اعضای شوراهای دوم، سوم و چهارم که مجوزها و مصوباتی را برای انجام چنین روندی داشتند، مسئولیتی دارند.

شورای چهارم شهر تهران که اسامی چند عضوشان در لیست منتشرشده املاک نجومی وجود داشت، در همان روزهای اول خبری شدن این لیست درخواست پیگیری و اعاده حیثیت اعضای شورا را از دادستان کل کشور مطرح کردند و شهردار تهران هم برایشان در صحن علنی گزارشی از قانونی بودن این روند براساس مصوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: درباره واگذاری املاک حرف هایی دارم

محسن هاشمی: درباره واگذاری املاک حرف هایی دارم