مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 ساعت 11:302017-09-13سياسي

توصیه ای به مشایی درباره احمدی نژاد


معاون رییس جمهور در دولت دهم در پاسخ به سخنان جدید مشایی علیه اشرافیگری توصیه کرد بگذارید احمدی نژاد، احمدی نژاد بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مسعود زریبافان معاون رییس جمهور در دولت احمدی نژاد در پاسخ به اظهارات اخیر مشایی به مناسبت سالروز درگذشت آیت الله طالقانی اظهار داشت: من خوشحالم که آقای مشایی به چنین افرادی استناد کرده و آنها را به عنوان الگو معرفی می کند.

زریبافان افزود: به نظر من، ادعای زبانی کافی نیست و ما باید در عمل از مردان بزرگ بیاموزیم و سیره عملی آنها را عامل باشیم.

زریبافان ادامه داد: بنده به عنوان یک خادم کوچک مردم در دولت های نهم و دهم از نزدیک می دیدم که برخلاف منش ساده زیستی مجموعه دولت نهم و دهم، اقای مشایی و حلقه نزدیک به ایشان بیشترین عملکرد اشراف گرایانه را در استفاده از تشریفات زائد داشتند.

معاون رییس جمهور در دولت دهم تاکید کرد: بر خلاف منش رییس جمهور و قاطبه دولتمردان، من شاهد بودم که اقای مشایی بهترین هتل ها و رستوران ها را برای پذیرایی از مهمان هایش انتخاب می کرد و در سفرهای خارج از کشور، برخلاف دولت نهم که بنا بهحساسیت ها و منش شخص رییس جمهور در مراقبت از بیت المال و صرف بودجه کمتر، کمترین تعداد افراد در معیت رییس جمهور به خارج می رفتند و در همراهی هیات عالی رتبه دولتی خبری از خانواده ها و افراد اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ای به مشایی درباره احمدی نژاد

توصیه ای به مشایی درباره احمدی نژاد