مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1396 ساعت 11:502017-09-16سياسي

سرخو: رییس جمهور در سازمان ملل پایبندی ایران به تعهدات برجام را تشریح کند


یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: با تشریح پایبندی ایران به تعهدات برجام و اهمیت اجلاس بین المللی سازمان ملل می توان امید داشت که با حمایت غربی ها در مقابل آمریکایی ها سوء تفاهم ها برطرف شود.

- محسن سرخو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به نیویورک و سخنرانی او در مجمع سازمان ملل متحد اظهار کرد: حاشیه های سفرهایی که توسط روسای جمهور در این سطح، برای شرکت در اجلاس های بین المللی سازمان ملل که یکی از مهمترین اجلاس ها است، صورت می گیرد، کمتر از اصل سخنرانی در اجلاس نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد که با توجه به سیاست های جمهوری اسلامی ایران ملاقات هایی که در حاشیه جلسات اصلی برگزار می شود کم اهمیت تر از خود جلسات اصلی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و با توجه به قرارداد برجام و توافقی که با کشورهای غربی به ویژه آمریکا انجام شده؛ به نظر من جلب نظر جامعه جهانی به روند اجرای برجام در جمهوری اسلامی و پایبندی نظام ما به تعهداتش در این قرارداد و همچنین دعوت از جامعه جهانی و فشار بر جریان هایی که به صورت افراطی در دنیا سعی می کنند برجام را زیر سوال ببرند، می تواند یکی از محورهای مهم سفر رییس جمهور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخو: رییس جمهور در سازمان ملل پایبندی ایران به تعهدات برجام را تشریح کند

سرخو: رییس جمهور در سازمان ملل پایبندی ایران به تعهدات برجام را تشریح کند