مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1396 ساعت 14:502017-09-16سياسي

ترویج فرهنگ مهدویت و عاشورا، اولویت تبلیغی روحانیون باشد


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و عاشورا باید اولویت تبلیغی روحانیون در سطح کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی روز شنبه - 25 شهریور - در همایش طلایه داران تبلیغ استان همدان اظهار کرد: امروزه دشمن در دو حوزه عاشورا و اعتقاد به ظهور منجی در دانشگاه ها کار می کند، چرا که می داند تا وقتی شیعه به این دو مبحث معتقد باشد، غیرقابل نفوذ خواهد شد.

وی تأکید کرد: روحانیون تبیین دو فرهنگ عاشورا و مهدویت را در دستور کار تبلیغی خود قرار دهند و از ورود بسیاری از خرافات که به این دو فرهنگ نسبت داده می شود، جلوگیری کنند.

تقوی با بیان اینکه عاشورا قرآن مجسم است، عنوان کرد: اگر عاشورا را بهتر بشناسیم، در حقیقت معارف قرآنی را شناخته ایم؛ چرا که همه ارزش های قرآنی در عاشورا تجلی یافته است.

وی یادآور شد: هر یک از رفتارهای امام حسین(ع) عملا قرآن را تفسیر کرده، به طوری که یاسین قلب قرآن و یاسین عاشورا نیز حسین بن علی(ع) است.

مبلغان عاشورا در حقیقت مفسران قرآن هستند تقوی با اشاره به اینکه مُبلغان عاشورا در حقیقت مفسران قرآن هستند، افزود: روحانیون مردم را با مفاهیم قرآنی و آیات آشنا می کنند که این بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ مهدویت و عاشورا، اولویت تبلیغی روحانیون باشد

ترویج فرهنگ مهدویت و عاشورا، اولویت تبلیغی روحانیون باشد