مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1396 ساعت 17:052017-09-16سياسي

ضرورت تقویت توان نظارتی محیط زیست با کمک دانشگاه ها


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان نظارتی دانشگاه ها گفت: محیط زیست سالم حق مسلم مردم است و برای تامین این حق مسلم باید توان نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در مراسم تودیع و معارفه معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به بررسی های بودجه ای که داشتم، تنها انگیزه برای خدمت و کار در حوزه محیط زیست، عشق و علاقه است.

به همین دلیل تعداد نهادهای مدنی و سمن های حوزه محیط زیست که در سراسر کشور فعال هستند از سمن های دیگر حوزه ها حتی سیاسی بیشتر است.

وی با اشاره به جلسات خود و مدیران ستادی و استانی اظهار کرد: غیر از استضعاف سازمان محیط زیست، 28 نفر از 31 مدیر استانی در پاسخ به این پرسش که مهم ترین مشکل آن ها چیست، گفتند سازمان حفاظت محیط زیست و عدم تفویض اختیار به استان ها نخستین مشکل آنهاست.

به همین دلیل مدیران استانی از این پس با اختیار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در استان ها مدیریت و فعالیت می کنند زیرا اگر مدیرکل استانی ما نتواند با اختیارات خود یک مکاتبه ساده هم انجام دهد باید استعفا دهد.

معاون رییس جمهور اشاره ای هم به عدم تناسب پرداخت در ستاد و استان های سازمان حفاظت محیط زیست کرد و گفت: سازمان به عمد یا سهو، عقب نگه داشته شده است و قاعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت توان نظارتی محیط زیست با کمک دانشگاه ها

ضرورت تقویت توان نظارتی محیط زیست با کمک دانشگاه ها