استراتژی بورگوارد برای بازار ایرانبه گفته تام انلیکر مدیر ارشد بازاریابی، فروش و خدمات شرکت بورگوارد، این شرکت با همکاری شرکت های A. T. U و Sixt Neuwagen آلمان، درحال توسعه سیستم های ارائه خدمات با محوریت جلب حداکثر رضایت برای مصرف کنندگان است و مصمم است این رویکرد در ارائه خدمات را در تمامی نقاط عرضه خود در جهان از جمله در ایران حفظ کند. وی ادامه داد: بورگوارد به این نکته واقف است که طی پنج سال گذشته، ایران با افزایش نرخ رشد سالانه خرید خودروهای شاسی بلند مواجه بوده است. به موازات این افزایش تقاضا، مصرفکنندگان ایرانی در جستجوی شاسیبلندهایی با کیفیت بالاتر و تکنولوژی برتر هستند که با توجه به نیاز و شرایط استفاده آنها، امکانات و عملکرد بالاتری را در اختیار شان قرار دهد. تام انلیکر تصریحکرد: بورگوارد سطح جدیدی از ترکیب عملکرد و قیمت را در بازار ایران عرضه خواهد کرد. گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه 50 میلادی جزو سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب میشد. این شرکت مجددا با راهاندازی بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیاء تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. در همین راستا این شرکت در کنار مدل های یاد شده، از خودرو کانسپت خیره کننده خود به نام ایزابلا نیز در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی کرد که به گفته آندرس وارمینگ عضو برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |