مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 20:402017-09-17سياسي

عامل اصلی وقوع جرایم از زبان مشاور رییس جمهور


مشاور رییس جمهوری در حقوق شهروندی با تاکید بر اهتمام جدی دولت تدبیر و امید برای کاهش جرایم گوناگون در جامعه گفت: عامل اصلی وقوع جرایم ناشی از آشنا نبودن مردم به قوانین و مقررات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، الهام امین زاده عصر یکشنبه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در قم، اظهار داشت: بنا بر گفته رییس سازمان زندان های کشور 99.

5 درصد زندانیان هیچ نیت سویی نداشتند، از این رو باید به مردم آموزش دهیم تا ضمن پرهیز از ارتکاب به جرم و یا هرگونه خطایی، به دلیل زیر پاگذاشتن قانون دچار حبس نشوند.

وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه حقوقی و حقوق شهروندی افزود: در این دولت سعی شده تا با کسب رضایتمندی مردم، در زمینه حفظ حقوق عامه که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید کردند اثر گذار باشیم.

امین زاده با اشاره به برقراری ارتباط با گروه های مختلف هنری، فرهنگی و آموزشی به منظور گوشزد نمودن حقوق مردم و افراد جامعه، گفت: دولت درتلاش است، تا از طریق صدا و سیما و همچنین مدارس که گروه سنی چهار تا 18 سال جامعه تشکیل دهنده جامعه هدف آن هستند، مقوله احترام به حقوق شهروندی را از همان سنین کودکی به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه کند، تا همگان از این طریق به سوی فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی رهنمون شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی وقوع جرایم از زبان مشاور رییس جمهور

عامل اصلی وقوع جرایم از زبان مشاور رییس جمهور