مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 09:102017-09-19پزشكي

جزیره هنگام، اولین منطقه گردشگری حلال کشور می شود


مدیرکل غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم از جذب 150 نفر نیرو در منطقه آزاد قشم و 200 نفر نیرو در سراسر کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: جزیره هنگام توسط موسسه بین المللی توسعه گردشگری حلال به عنوان اولین منطقه گردشگری حلال کشور در نظر گرفته شد که .

- مدیرکل غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم از جذب 150 نفر نیرو در منطقه آزاد قشم و 200 نفر نیرو در سراسر کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: جزیره هنگام توسط موسسه بین المللی توسعه گردشگری حلال به عنوان اولین منطقه گردشگری حلال کشور در نظر گرفته شد که بعد اقتصادی بسیار خوبی برای منطقه آزاد قشم خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم قربانی در نشستی خبری اظهار کرد: اداره کل غذا، دارو و استاندارد دارای اختیارات کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اداره کل استاندارد بوده و تنها مجموعه ای است که دو اداره کل در آن مستقر هستند.

وی در تشریح وظایف اداره کل غذا، دارو و استاندارد افزود: بازرسی ملی در حوزه های مختلفی مثل خودرو، آسانسور، کلیه کالاها تنها بخشی از فعالیت های این اداره کل است.

مدیرکل غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم دامنه فعالیت های این اداره کل را کل دنیا و دامنه کالای هدفش را کل کالاها خواند و اضافه کرد: مراکز نماینده این اداره کل در سراسر دنیا شامل دفتر مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره هنگام، اولین منطقه گردشگری حلال کشور می شود

جزیره هنگام، اولین منطقه گردشگری حلال کشور می شود