مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1396 ساعت 10:502017-09-19اجتماعي

طرح فرهنگی آموزشی «ترمه و ترنج» ویژه دختران پایتخت اجرا می شود


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح آموزشی، فرهنگی و فراغتی ویژه دختران دانش آموز با اولویت مدارس محروم در قالب طرح ترمه و ترنج درمدارس پایتخت اجرا می شود.

- طرح فرهنگی آموزشی ترمه و ترنج ویژه دختران پایتخت اجرا می شود مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح آموزشی، فرهنگی و فراغتی ویژه دختران دانش آموز با اولویت مدارس محروم در قالب طرح ترمه و ترنج درمدارس پایتخت اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه عطایی با اعلام این خبر، توجه به دختران و بالندگی شخصیت این گروه را یکی از رویکردهای برنامه های این حوزه برشمرد و گفت: طرح ترویجی-فرهنگی "ترمه و ترنج" ویژه مدارس دخترانه متوسطه با هدف بالا بردن هوش هیجانی و توانمند سازی دانش آموزان، ایجاد فضای مفرح و شاد در مدرسه و فرهنگ سازی برای دانش آموزان و ترکیب فضای تفریحی و آموزشی اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح با مخاطب قرار دادن دختران دانش آموز و والدین آنها تلاش می شود تا با آموزش آداب ومهارت های زندگی، ترویج آداب وسبک زندگی اسلامی-ایرانی و سیره ومعارف نبوی(ص) در مسیر توانمندسازی دختران وتقویت مهارتهای ارتباطی والدین و دختران گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فرهنگی آموزشی «ترمه و ترنج» ویژه دختران پایتخت اجرا می شود

طرح فرهنگی آموزشی «ترمه و ترنج» ویژه دختران پایتخت اجرا می شود