مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 12:302017-09-20سياسي

وزیر صنعت برای رفع مشکلات هپکو و آذراب جلسه فوق العاده تشکیل دهد


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت و معدن خواست تا با تشکیل یک جلسه فوق العاده با حضور همه ذینفعان و مسئولان ذیربط تصمصمیات کارساز و اثربخش در خصوص رفع مشکلات آذراب و هپکو اتخاذ کنند.

- سید مهدی مقدسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی روزهای اخیر اخبار تلخی درخصوص کارگران شرکت های آذراب و هپکو به گوش رسید، گفت: علیرغم پیگیری ها و جلسات متعدد با وزیر صنعت و معاونانش، استاندار، مدیرعامل بانک کشاورزی، مسئولان بورس و کارگزاری بانک کشاورزی و تصمیماتی که با حضور وزیر صنعت اتخاذ شد، هنوز گشایشی در کار این واحد ایجاد نشده است.

وی عدم پرداخت حقوق به کارگران را یک معضل دانست و با تاکید بر اینکه مسئولان به جای رفع مشکل کارگران نمک به زخم آنها نپاشند و آنان را که چند ماه است حقوق نگرفته اند، درک کنند، اظهار کرد: رفع مشکلات این واحدها نیازمند اهتمام ویژه و تصمیم انقلابی است.

وقت گذراندن و فرصت دادن به افرادی که شاید تلاشی برای رفع مشکل نمی کنند راه به جایی نمی برد.

مقدسی از وزیر صنعت و معدن خواست تا با تشکیل یک جلسه فوق العاده با حضور همه ذینفعان و مسئولان ذیربط تصمصمیات کارساز و اثربخشی در این خصوص اتخاذ کنند و افزود: انتظار می رود دولت تصمیمات عملیاتی و اساسی در این خصوص اخذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت برای رفع مشکلات هپکو و آذراب جلسه فوق العاده تشکیل دهد

وزیر صنعت برای رفع مشکلات هپکو و آذراب جلسه فوق العاده تشکیل دهد