مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:002017-09-20بين الملل

حمایت اکثر آمریکایی ها از اقدام نظامی علیه کره شمالی در صورت شکست دیپلماسی


یک نظرسنجی نشان داد که اکنون اکثریت آمریکایی ها از حمله نظامی به کره شمالی در صورت شکست دیپلماسی و تحریم ها در مساله هسته ای این کشور حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، یک نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ نشان داد که نگرش آمریکایی ها نسبت به کره شمالی در حال تغییر و منفی تر شدن است.

این نظرسنجی نشان داده که اکنون تعداد آمریکایی هایی که از پاسخ نظامی آمریکا علیه این کشور خودسر حمایت می کنند در روزهای اخیر به میزان چشمگیری بیشتر شده است.

لیدیا سعد، یک تحلیلگر گالوپ گفت: در حالی که کره شمالی همچنان به آزمایش های موشکی و تهدیدهای تحریک آمیزش ادامه می دهد اکثریت آمریکایی ها آماده حمایت از یک اقدام نظامی علیه کره شمالی دست کم به عنوان آخرین راه حل هستند.

وی افزود: مشخصا باید گفت که در نظرسنجی جدید 58 درصد می گویند اگر تلاش های اقتصادی و دیپلماتیک در حصول اهداف آمریکا شکست بخورد از اقدام نظامی علیه کره شمالی حمایت خواهند کرد.

این در حالی است که آخرین باری که گالوپ چنین نظرسنجی را در میان آمریکایی ها انجام داده بود این میزان حمایت تنها 47 درصد بود.

این تحلیلگر ادامه داد: با این حال همچون سال 2003 اکنون نیز نگرش آمریکایی ها در قبال حمله به کره شمالی مبتنی بر گرایش های حزبی است چون این نظرسنجی جدید نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اکثر آمریکایی ها از اقدام نظامی علیه کره شمالی در صورت شکست دیپلماسی

حمایت اکثر آمریکایی ها از اقدام نظامی علیه کره شمالی در صورت شکست دیپلماسی