مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 14:402017-09-20سياسي

مرحله بحران در هیئات مذهبی را پشت سر گذاشتیم


مدیرکل دفتر تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است: امروز در شرایطی قرار داریم که مرحله بحران در هیئات مذهبی را پشت سر گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، رضا معممی مقدم که امروز در نشست روسای شورای هیئات مذهبی سراسر کشور در محل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: پس از این مراحل به سمتی رفته ایم که امروز دغدغه های این حوزه به سمت زیبایی شناسی و ارتقاء کیفیت پیش رفته است.

وی ادامه داد: همیشه نام امام رضا(ع) مترادف با زیارت است زیارتی که حاجت طلبی نیست و ما باید به سمتی حرکت کنیم که مفهوم زیارت درست تعریف شود.

مدیرکل دفتر تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: کارکرد زیارتی مشهد نباید تغییر کند و وضعیت پیوست فرهنگی مشهد اصلا خوب نیست، به همین دلیل باید به صورت جدی در این زمینه تدبیر کرد تا پارک های آبی تبدیل به جاذبه اصلی مشهد نشوند.

معممی مقدم خاطرنشان کرد: بعد فرهنگی مسائل باید برای ما مشخص و روشن باشد و ما باید این موضوع را به خوبی متوجه باشیم و درک کنیم تا به سمتی برویم که از وجوه اجتماعی تمام فروع دین استفاده کنیم و مشکلات خانواده و اجتماع را با استفاده از آن مرتفع سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله بحران در هیئات مذهبی را پشت سر گذاشتیم

مرحله بحران در هیئات مذهبی را پشت سر گذاشتیم