مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:052017-09-20بين الملل

خطر هنوز در کمین مسافران خزر


شمارش معکوس برای پایان طرح دریا به صدا درآمده است اما هنوز خطر در کمین مسافران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو روز دیگر طرح دریا به اتمام می رسد اما سیل مسافران برای استفاده از آخرین روزهای تابستان به شمال کشور و به ویژه سواحل دریا منجر به هشدارهای امنیتی از سوی مسئولان طرح دریا به مسافران شده است.

نقی کریمیان، رییس هییت غریق نجات استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن پایان طرح های سالم سازی دریا و حضور پرشور هموطنان در سواحلِ استان همانند گذشته، تمامی نیروهای طرح دریا در عرصه نجاتِ جان مسافران در آماده باش کامل به سر می برند.

وی افزود: در همین راستا 120 قایق، 150 جت اسکی و 150 منجی داوطلب، از ناوگان های هیات، با تمام ظرفیت و قدرت برای از استقبال مسافرین به صورت تک شیفت در وضعیت آماده باش قرار گرفتند.

رییس هیات غریق نجات استان مازندران به مسافران و گردشگران هشدار داد: دریا هنوز مخاطرات خود را دارد بنابراین مسافران باید با ناجیان مستقر در سواحل، همکاریِ مناسب داشته باشند.

کریمیان افزود: گردشگران سواحل به هیچ وجه در شب شنا نکنند.

رییس هیات غریق نجات مازندران با اشاره به اینکه مسافران باید صرفاً در داخل طرح ها شنا کنند، تاکید کرد: دریا را برای آموزش شنا نیست و در داخل آب نباید از وسایل بادی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر هنوز در کمین مسافران خزر

خطر هنوز در کمین مسافران خزر