مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 17:052017-09-20بين الملل

رای الیوم: اگر اسراییل دست به حماقت زند ایران آن را نابود خواهد کرد


یک روزنامه عربی فرامنطقه ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسراییل توان مقابله با ایران را ندارند و اگر هر یک از آن ها حماقت کند، ایران اسراییل را نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در تحلیلی به قلم سفیان الشوا نوشت: جنگ و کشتار چیز جدیدی نیست و از زمان خلقت انسان وجود داشت، کریستف کلمب که آمریکا را کشف کرد در واقع تنها آن را کشف نکرده بلکه خود و گروهک هایش تمام ساکنین اصلی آن منطقه را کشتند و آن ها را سرخ پوستان نامیدند.

دشمنی و خصومت علیه مسلمانان چیز جدیدی نیست و زمانی که ماژلان، آسیای جنوبی را کشف کرد و به فیلیپین رفت مسجد بزرگ را ویران کرد و به جای آن کلیسا ساخت، حقیقت این است که از همان ابتدا علیه اسلام و مسلمانان دشمنی و خصومت وجود داشت و کسی که می خواهد بیاموزد، تاریخ بهترین مدرسه است.

چند روز پیش عاموس یدلین، رییس پژوهشکده امنیت ملی اسراییل در مورد مسئله حمله نظامی آمریکا و اسراییل به ایران بحث می کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز از نوادگان کریستف کلمب است و عاشق قتل و ویرانی است، قبل از این که به عنوان رییس جمهور انتخاب شود جمهوری اسلامی ایران را شیطان خطاب می کرد و در کمپین انتخاباتی حمله هایی علیه ایران و توافق هسته ای داشت و آن توافق را بدترین توافق توصیف کرد و تهدید به پاره کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: اگر اسراییل دست به حماقت زند ایران آن را نابود خواهد کرد

رای الیوم: اگر اسراییل دست به حماقت زند ایران آن را نابود خواهد کرد