مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 10:202017-09-22اقتصادي

کاهش زمان کار موزه ها در نیمه ی دوم سال


زمان بازدید از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نیمه دوم سال یک ساعت کاهش یافت.

- مدیر اداره کل موزه ها اعلام کرد: زمان بازدید از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نیمه دوم سال یک ساعت کاهش یافت.

محمدرضا کارگر در گفت وگو با ایسنا توضیح داد: با توجه به عقب کشیده شدن ساعت در نیمه دوم سال، زمان بازدید از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شش ماه، یک ساعت کاهش خواهد داشت که بر این اساس این مدت زمان از ساعت 9 صبح تا 18 خواهد بود.

او درباره ی دیگر تصمیمات و زمزمه هایی که مبنی بر حذف برخی تسهیلات مانند تخفیف برای اقشار مختلف در بازدید از موزه ها مطرح می شود و همچنین افزایش قیمت بلیت ورودی موزه ها، بیان کرد: در حال حاضر همه چیز مانند گذشته است و هیچ تغییری در اولویت کاری نیست، مگر این که با رویکرد رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چنین مواردی در دستور کار قرار گیرد.

کارگر همچنین درباره ی تعطیلی موزه ها در دهه ی نخست محرم، اظهار کرد: براساس بخشنامه ی ابلاغ شده در سال 94 و با کاهش زمان تعطیلی موزه ها، فقط روزهای تاسوعا و عاشورا موزه ها و بناهای تاریخی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان کار موزه ها در نیمه ی دوم سال

کاهش زمان کار موزه ها در نیمه ی دوم سال