مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 17:212017-09-22بين الملل

دویچه وله بررسی کرد برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان


یک شبکه خبری آلمانی با انتشار گزارشی درباره مواضع متضاد برلین و واشنگتن درباره برجام و تحولات کره شمالی نوشت که این تحولات نشان می دهد که در نقش جهانی آمریکا تحولاتی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، شبکه خبری دویچه وله در گزارشی به مواضع دونالد ترامپ درباره برنامه هسته ای کره شمالی و توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و اختلافاتی که در پی روی کار آمدن وی میان واشنگتن و آلمان درباره این موارد، بروز کرده پرداخت.

در این گزارش آمده است، تنش با کره شمالی و آینده توافق هسته ای با ایران مسایلی هستند که به فراز و فرودی جدید میان آمریکا و آلمان یا به عبارتی تنش بین دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تبدیل شده است.

(در این روزها) 2 موضوع مهم در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است، یکی آینده توافق هسته ای با ایران و دیگری بحران موجود در روابط با کره شمالی و ترامپ و مرکل درباره هر 2 این موارد مواضع متضادی اتخاذ کردند.

ترامپ در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، خشم خود را از پیونگ یانگ بروز داد و اعلام کرد که آمریکا آمادگی دارد که پادشاهی کیم جونگ اون را به صورت کامل نابود کند.

ترامپ، وی را دیکتاتوری خطاب کرد که موشک هایش را برای ماموریت خودکشی شلیک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دویچه وله بررسی کرد برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان

دویچه وله بررسی کرد برجام و بحران کره؛ نقاط اختلاف آمریکا و آلمان